Városmarketing verseny a Miskolci Egyetemen
Ötödik alkalommal kerül megrendezésre az országos városmarketing verseny harminchat város és tizenhét egyetem részvételével.
A Miskolci Egyetem marketing és turizmus intézetének kezdeményezésére indult verseny célja az elméleti, gyakorlati szakemberek és a szakmát tanuló egyetemisták részvételével a városok marketingjét segítő új kreatív megoldások kidolgozása, a városok népszerűsítése, hosszú távú együttműködések kialakítása.
Az országos városmarketing verseny idén a smart city - smárt marketing témában zajlik
A városmarketing verseny most a smart city - smart marketing témában zajlik, arról szól, hogy a digitális marketing hogyan tudja segíteni a városok "okossá" válását. A verseny féléves - augusztustól decemberig tartó - szakmai program, amely az elmúlt években egy igazi oktatási-tudományos együttműködési rendszerré vált, a hallgatók megtanulják, hogy a városokban miként kell alkalmazni a tudásukat.
MTI/T.D.